معرفی سایت|آشنایی با انواع سایت های مفید

معرفی سایت|آشنایی با انواع سایت های مفید و کاربردی - انواع سایت,آشنایی با سایت ها

معرفی سایت|آشنایی با انواع سایت های مفید

معرفی سایت|آشنایی با انواع سایت های مفید و کاربردی - انواع سایت,آشنایی با سایت ها

معرفی سایت listly

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ق.ظ

لیست ها محتوای عالی هستند. آنها سرگرم کننده هستند و برای خوانندگان شما مصرف می کنند. از برنامه وب ما و یا برنامه iOS استفاده کنید تا لیست ها را در حال حرکت بگذارید و آنها را به روز نگه دارید. به زودی نرم افزار آندروید!

در لیست و وبلاگ خود منتشر کنید

Listly باعث می شود که لیست های خود را در وبلاگ یا وب سایت چت یاهو و چت مهر خود منتشر کنید که مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. لیست های خود را از هر کجا که هستید می بینید و مطالب خود را تکامل می دهند.

مخاطبان خود را درگیر کنید

لیستی به شما اجازه می دهد مخاطبین یاهو چت و مهر چت خود را به مواردی اضافه کنید که به لیست اضافه می شوند و به شما کمک می کند تا مطالب شما را به طور مرتب مرتب کنید. آنها همچنین می توانند بر روی اقلام رای دهند و اقلام مورد نظر را از لیست خود به اشتراک بگذارند.

لیستی را ظرف چند دقیقه ایجاد کنید

Listly همه انواع لینک ها و رسانه ها مانند یوتیوب، SoundCloud، تصاویر، مکان ها، محصولات، افراد و برنامه ها را درک می کند. یک پیوند را وارد کنید یا برای رسانه ها جستجو کنید و آنها را به لیست های جدید یا موجود اضافه کنید. برای افزودن هر چیزی به هر یک از لیستهایتان از برنامه Listly Web App ، برنامه iOS ، فرمت Chrome یا  Bookmarklet استفاده کنید.


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ق.ظ
  • boom boomi

نظرات  (۱)

سلام خیلی عالی بود 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی